maandag 14 december 2015

Waarom neem ik deel aan een missverkiezing.

Hello Beauty's
Eerst en vooral moet je jezelf de vraag stellen, waarom wil ik deelnemen aan een verkiezing. Als het antwoord daarop is dat je prijzen kan winnen, zou ik er nog eens goed over nadenken. Natuurlijk is het leuk om spulletjes te krijgen maar als dat je enige motivatie is, vrees ik ervoor dat je het niet lang zal volhouden. Je moet weten dat een verkiezing bij de meeste 6 maand kan duren. Als je antwoord is (zoals die ook bij mij is) dat je graag voor de camera staat en dat modeshows je interesseren. Als ook dat je openstaat voor een avontuur waar je nieuwe mensen leert kennen, en je zelfvertrouwen een boost wil geven. Dan kunnen we overgaan naar de volgende vraag. Welke verkiezing dan?
Ik zal er enkele opnoemen die ik persoonlijk ken of meisjes die deelnamen.
  • Miss Présence

Staat voor Glamour, prestige en vernieuwing in de miss wereld met een internationale licentie.
Deze verkiezing ken ik persoonlijk heel goed, omdat mijn zus (Hannelore Bulcke) Miss Présence 2016 is. Hierover zal ik nog een artikel schrijven.
  • Miss Coast Belgium

Staat voor respect, groepsgeest en fun, vind plaats aan onze Belgische kust. Zelf ben ik finaliste geweest in 2014.
  • Miss Fashion

Staat voor Glitter & Glamour, acts de présence, catwalkopleidingen, fotoshoots,…
Voor wie niet kan kiezen tussen Miss of Model zijn, The best of both worlds.
  • Miss De Luxe

Is niet zomaar een missverkiezing. Op schoonheid, luxe en uitstraling staat immers geen leeftijd of maatje (tot 42).
  • Miss België

Voor wie barst van ambitie en het mooiste meisje van het land wil worden.

Dit zijn enkele van de zovele verkiezingen in België. Iedere verkiezing heeft zijn eigen concept, maar centraal staat fotoshoots, catwalkopleiding,…
Mijn volgende artikel zal gaan over wat nadat je je hebt ingeschreven
 “De Casting”.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hello Beauty’s Zoals jullie weten heb ik de wash-out van Colrista uitgetest. Het kleur dat ik had gekozen was Lavendel. Stap 1:...