vrijdag 11 december 2015

Lipstick addiction

Hello Beauty’s,
Mijn allereerste Beauty post is een feit. Dit jaar heb ik kennis gemaakt met de wondere wereld van lipstick and i love it.  Ik was altijd bang om knal rode lippenstift te dragen, dus ben ik maar begonnen met roze.
Tijdens het klaar maken voor een photoshoot heeft mijn make-up artist het lef gehad om knal rode lippenstift aan te brengen. Het was natuurlijk even wennen omdat ik mezelf nooit had ingebeeld met deze kleur, maar ik moet toegeven ik was op slag verliefd. En toen begon natuurlijk mijn zoektocht naar het perfecte kleurtje, en die vond ik tijdens de Mode avond van Belmodo. Toen had ik 2 kleurtjes perfect voor de zomer geshopt, roze en rood van Yves Rocher.
 Nu enkele maanden later ben ik nog altijd fan van lippenstift en was het dringend tijd om mijn collectie uit te bereiden. Omdat ik mezelf op een lowbudget heb gezet (omdat ik echt eens moet sparen) en weet dat Essence zeer goede producten heeft. Ik heb mij beperkt tot 2 kleuren. Het eerste kleurtjes heet “On The Catwalk 04” is een bordeaux getinte lippenstift en vind ik persoonlijk ideaal voor de winterperiode. Deze kleur ben ik dan ook van plan te dragen on the catwalk en tijdens kerstmis en oudejaarsavond. Het tweede kleurje heet “Natural Beauty 07” is een nude donker roze wat zeer geschikt is om dagelijks te dragen.

Welke kleuren vind jij het leukst?
                                                                                              Kisses –XXX-

4 opmerkingen:

  1. Ik houd het meest van een donkere nude of bordeaux rood, ligt aan de gelegenheid :) Die nude donker roze van Essence vind ik mooi! Gefeliciteerd met je eerste beautypost :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aah zo cosy hier! Geef mij maar de knalrode lippenstipt op de palwitte huid, vooral in de winter vind ik dat geweldig leuk om die combinatie uit te stralen. Natuurlijk het haar flink naar achter gebonden om de kaakbeenderen goed te laten uitkomen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja vind ik ook een topper, dan voel ik mij helemaal Sneeuwwitje.

      Verwijderen

Hello Beauty’s Zoals jullie weten heb ik de wash-out van Colrista uitgetest. Het kleur dat ik had gekozen was Lavendel. Stap 1:...