woensdag 16 december 2015

My knee boots


Hello Beauty’s
De ‘must have’ van deze winter is zeker en vast de knee boots and I love it. Wie wilt er nu niet lekker warm hebben aan hun knietjes.
Deze nieuwe trend kon je al spotten op Instagram en Pinterest, maar ik leerde ze kennen tijdens 1 van mijn maandelijkse modeshows in Knokke.
Het leuke aan deze laarsjes is dat je 1001 combinaties kunt maken. Mijn favoriete combinatie is met een kleedje, omdat ik nu eenmaal niet zo graag broeken draag. De perfecte broek dat skinny blijft heel de dag lang, moet voor mij nog uitgevonden worden.

Vandaag trok ik de stad in met maar 1 missie en dat was de perfecte laarsjes vinden. Na lang zoeken vond ik ze in een super leuk winkeltje genaamd Charline’s Closet in Gent. Ik ben niet alleen verlieft op de naam zelf, maar het is zo’n schattig winkeltjes met zoveel leuke spulletjes. Deze winkel heeft echt een pluspunt, dat is een webshop. Dit vind ik super leuk.  Als je een dagje lui in de zetel wilt hangen kan je gewoon shoppen in je sweat pant of pyjama. Dit is echt een aanrader.

              
                                          Welke Must have heb jij voor deze winter?
                         
                       Kisses –XXX-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hello Beauty’s Zoals jullie weten heb ik de wash-out van Colrista uitgetest. Het kleur dat ik had gekozen was Lavendel. Stap 1:...