dinsdag 19 januari 2016

Playing with paint!

Hello Beauty's

Op het To Do lijstje van 2016 staat mijn droom waarmaken en mijn portfolio wat meer vorm laten krijgen. Uiteraard heb ik al enkele shoots gedaan. Ik heb er enkele gedaan in verband met missverkiezingen, maar ik heb er ook al op mezelf gedaan. Natuurlijk is het niet gemakkelijk om dit te doen omdat heel veel meisjes model willen zijn. Dus je moet beginnen helemaal onderaan. Betaalde jobs zijn heel moeilijk te krijgen maar wie hard werkt zal er uiteindelijk ook komen. Als ik een thema bedenk dat ik wil uitproberen,wil ik creatief zijn. Omdat ik graag mezelf blijf en niemand achter wil doen. Natuurlijk moet je ook dingen doen die veel voorkomen zoals bikini, boudoir,... omdat je van alles iets in je portfolio moet verwerken als je een sterken wilt.
Ik plande een shoot met Kim Croes, waar ik zeer graag mee samen werk, en besloten om iets met verf te doen :D. 
Laat weten wat jullie ervan vinden!

Kisses -XXX-







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hello Beauty’s Zoals jullie weten heb ik de wash-out van Colrista uitgetest. Het kleur dat ik had gekozen was Lavendel. Stap 1:...